Media section

Content for media professionals

24.10.2024 Podcasts are popular amongst Generation Z

17.10.2024 MACH Consumer / MACH Values - Second-hand fashion_putting environmental consciousness ahead of saving money

1.10.2024 MACH Total Audience - How print and online channels strengthen a media brand

20.8.2024 RAPID – enhanced targeting thanks to real-time user information

6.8.2024 Internet use: tablets especially favoured among managers

18.6.2024 Change to the WEMF’s Board of Directors

6.6.2024 WEMF Prediction Accuracy Check: Reliable predictions by Ringier Advertising for online targeting

25.4.2024 Change to the WEMF’s Executive Board

09.04.2024 MACH Total Audience - the cross-media path to success

6.2.2024 MA Net - How Android and iOS users differ from one another

16.11.2023 First cross-national circulation certificate issued

9.11.2023 MACH Strategy now with podcasts and e-mail marketing

19.10.2023 New initiative for optimized online targeting

10.10.2023 MACH Consumer / MACH Values - A quarter of Swiss people consciously eat less meat

03.10.2023 MACH Total Audience – Print and Online for Greater Reach

11.05.2023 Jella Hoffmann is the New President of the i-jic Organisation

17.04.2023 Neuer WEMF-Forschungsleiter

04.04.2023 MACH Total Audience - The Magic of Print and Online

28.03.2023 Wechsel in der Geschäftsleitung der WEMF

24.11.2022 MACH Strategy neu mit DOOH und Streaming

13.10.2022 Jella Hoffmann neu an der Spitze der WEMF

04.10.2022 2 % sind fit fürs Metaverse

16.06.2022 Neuerungen im WEMF-Verwaltungsrat

05.11.2021 Rund 10 % folgen einem Brand auf Social Media

07.10.2021 Progressive diskutieren öfter über Politik

10.06.2021 Wechsel im WEMF-Verwaltungsrat

12.04.2021 Neues WEMF EGL-Mitglied

11.01.2021 Neue WEMF-Forschungsleiterin

19.11.2020 Influencer-affine sind auffallend kreativ

06.10.2020 Wer Windeln wechselt, wechselt auch eher die Krankenkasse

12.06.2020 WEMF erweitert den Verwaltungsrat

24.02.2020 IVW, ÖAK und WEMF_Länderübergreifende Zusammenarbeit

13.02.2020 100 Tage Mediendatenbank WEMF - eine erste Bilanz

21.11.2019 Wer viel spendet, liest viel

08.10.2019 Weniger Autos, unverändert viele Flugreisen

16.09.2019 Go-live für eine effiziente Anzeigenplanung

13.06.2019 Stabübergabe im WEMF-Verwaltungsrat

28.05.2019 Neuer WEMF UC-Präsident

16.05.2019 Wechsel in der WEMF-Geschäftsleitung

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Nadine Grunder
Nadine Grunder

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Sandra Heidelberger

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