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Press releases
24.10.2024 Podcasts are popular amongst Generation Z
17.10.2024 MACH Consumer / MACH Values - Second-hand fashion_putting environmental consciousness ahead of saving money
1.10.2024 MACH Total Audience - How print and online channels strengthen a media brand
20.8.2024 RAPID – enhanced targeting thanks to real-time user information
6.8.2024 Internet use: tablets especially favoured among managers
18.6.2024 Change to the WEMF’s Board of Directors
6.6.2024 WEMF Prediction Accuracy Check: Reliable predictions by Ringier Advertising for online targeting
25.4.2024 Change to the WEMF’s Executive Board
09.04.2024 MACH Total Audience - the cross-media path to success
6.2.2024 MA Net - How Android and iOS users differ from one another
16.11.2023 First cross-national circulation certificate issued
9.11.2023 MACH Strategy now with podcasts and e-mail marketing
19.10.2023 New initiative for optimized online targeting
10.10.2023 MACH Consumer / MACH Values - A quarter of Swiss people consciously eat less meat
03.10.2023 MACH Total Audience – Print and Online for Greater Reach
11.05.2023 Jella Hoffmann is the New President of the i-jic Organisation
17.04.2023 Neuer WEMF-Forschungsleiter
04.04.2023 MACH Total Audience - The Magic of Print and Online
28.03.2023 Wechsel in der Geschäftsleitung der WEMF
24.11.2022 MACH Strategy neu mit DOOH und Streaming
13.10.2022 Jella Hoffmann neu an der Spitze der WEMF
04.10.2022 2 % sind fit fürs Metaverse
16.06.2022 Neuerungen im WEMF-Verwaltungsrat
05.11.2021 Rund 10 % folgen einem Brand auf Social Media
07.10.2021 Progressive diskutieren öfter über Politik
10.06.2021 Wechsel im WEMF-Verwaltungsrat
12.04.2021 Neues WEMF EGL-Mitglied
11.01.2021 Neue WEMF-Forschungsleiterin
19.11.2020 Influencer-affine sind auffallend kreativ
06.10.2020 Wer Windeln wechselt, wechselt auch eher die Krankenkasse
12.06.2020 WEMF erweitert den Verwaltungsrat
24.02.2020 IVW, ÖAK und WEMF_Länderübergreifende Zusammenarbeit
13.02.2020 100 Tage Mediendatenbank WEMF - eine erste Bilanz
21.11.2019 Wer viel spendet, liest viel
08.10.2019 Weniger Autos, unverändert viele Flugreisen
16.09.2019 Go-live für eine effiziente Anzeigenplanung
13.06.2019 Stabübergabe im WEMF-Verwaltungsrat
28.05.2019 Neuer WEMF UC-Präsident
16.05.2019 Wechsel in der WEMF-Geschäftsleitung
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